Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

niedziela, 9 września 2012

Kolorowe bransoletki


bransoletka kolorowa

bransoletka z koralików drewnianych

bransoletka

kolorowa bransoletka

bransoletka na gumce
Kolorowy zawrót głowy. Takie kolorowe bransoletki będą świetnym dodatkiem do każdego stroju. Osobiście lubię takie kolorki. Moja to ta na turkusowych sznureczkach. A czy Wam się podobają?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)