Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

wtorek, 30 października 2012

Strój na Halloween

Coraz bardziej popularne w przedszkolu u mojego dziecka stało się święto Halloween, a co się z tym wiąże? - oczywiście  jaki stój wybrać na zabawę Halloweenową. Czarownicą już była, duchem nie chce być, czarnym kotem była koleżanka w tamtym roku. Za moich czasów szkolnych nie było takich przebieranek :(  ale pamiętam że robiliśmy całą klasą przedstawienie "Dziady", też było fajnie, tylko trochę trzeba było się pouczyć. Teraz dzieci chcą się bawić w straszenie, chcą być straszniejsi od strachów, które im się śnią i chyba to jest jakiś plus. Od tamtego roku (impreza Halloween w przedszkolu) moje dziecko nie boi się strasznych snów. Zrozumiała, że to co się śni nie jest prawdą.  Fajnie jest patrzeć na dziewczynki, które zawsze chcą być księżniczkami w pieknych sukniach z koronką, falbanką z dokładnie uczesanymi włosami nagle zmieniają się w czarownice, wampirki i inne brzydkie stworki. Moja latorośl miała być dynią już miałyśmy kupić pomarańczowy materiał na sukienkę ... i w ostatniej chwili nastąpiła zmiana planów Wiwi chce być nietoperzem. I tak na szybkiego powstałai opaska z uszami, peleryno-bolerko jako skrzydła nietoperza i sukienka prosta czarna. Jak dla mnie za nudno, a na szycie fikuśnej sukienki brakuje czasu. Zgadałam sie z sąsiadką, okazało się, że ma sukienkę z aplikacjami w nietoperze, porzyczyła mi tą sukienkę fioletową. Moja nietoperzyca od razu się ożywiła.



strój nietoperza wampirka ( tak miało być)




Strój nietoperza wampirka (A tak będzie)

3 komentarze:

  1. Zdolna z Ciebie dziewczyna:)Ja mam kłopot z przyszyciem guzika:)
    Mam prośbę,czy mogłabyś wyłączyć weryfikację obrazkowa do komentarzy?Ja jestem ślepawa i po 3 razy wklepuje te zamazane literki:))Myślę,że wszystkim będzie łatwiej:)
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku nawet nie wiedziałam, że mam jakąś weryfikację obrazkową. Dzięki, zaraz się tym zajmę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie miałam włączoną weryfikację obrazkową od samego początku jak założyłam bloga i tego nie ruszałam bo nie wiedziałam co to jest w ogóle nie pokapowałam : ) Ilona jeszcze raz wielkie dzięki

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)