Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

czwartek, 22 listopada 2012

Broszka z filcu i z różą na szydełku


Jeden mój plan udało mi się zrealizować, zrobiłam broszkę z filcu i szydełkowej róży. Na zdjęciu tego nie widać ale listki są lekko kształtowane na gorąco. Trochę się namęczyłam, żeby listki nie pozwijały się za mocno.  Do ciemnego płaszczyka chyba będzie dobrze wyglądać. O jak dobrze jutro już piątek :) będzie można spokojnie do późnych godzin coś porobić. A teraz idę spać, dobranoc : ) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)