Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

poniedziałek, 7 stycznia 2013

Kot ze skarpetki

kot ze skarpetki

skarpetkowy kot
Witam!
Razem z moją córcią wyczarowałyśmy skarpetkowego kotka. Fajna zabawa dla dziecka szczególnie wypychanie skarpetki, bardzo śmieszyło to moją Wiki,  mocne duszenie aby zrobić głowę i zawiązać wstążeczkę okazało się dość skomplikowane dla sześciolatka, taki to sposób sobie wymyśliła : ) Formę z papieru na łapki narysowałam ja a wycięła Wiki. I na tym skończył się udział mojego dziecka resztą zajęłam się osobiście.... moje dziecko miało już inny pomysł na tworzenie robiła laurkę dla babci. Tak powstał nasz mały ...Filemon... tak, tak tamten był biały, no cóż dziecko nadaje imiona zabawkom...Mnie czarny kot kojarzy się z Bonifacym, z Tomem, a na moją zdziwioną minę oznajmiła " i co z tego, że jest czarny ma być Filemon i już, a ty mama jak chcesz uszyj drugiego to będziesz miała Bonifacego" : )

6 komentarzy:

  1. Takie cuda ze skarpetek? Szok. Nigdy nie bylam zbt kreatywna, dla nie skarpeta to skarpetka. Piekny kotek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miły komentarz. Wiki też dziękuje i bardzo się cieszy, że jej kotek się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zadziwiasz mnie, świetny pomysł na maskotkę i to jeszcze z udziałem dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowe, jestem zachwycona.
    Zapraszam do mnie po wyróżnienie Liebster Blog :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Sylwia zapraszam Cię po wyróżnienie;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)