Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

niedziela, 30 czerwca 2013

Pożegnanie z przedszkolem



W piątek  odbyło się zakończenie roku w przedszkolu u Wiki. Dzieci weszły na salę tanecznym krokiem, zatańczyli poloneza. 


Wiki prowadziła



 Były piosenki i wierszyki kto kim zostanie w przyszłości, mojej trafiło się, że będzie ..." Ja będę kucharką doskonałą jakich w świecie mało, zrobię Wam kolację, myślę że przyznacie mi rację" No zobaczymy ; )
Oczywiście dzieciaczki dostały dyplomy książeczki i to co najlepsze słodycze :)

Wręczenie Dyplomu i nagrody



Na koniec udzielające się mamusie przez okres przedszkolny otrzymały pamiątkowe podziękowania. To było bardzo miłe i wzruszające.




A najważniejsze - niespodzianka dla Pani Dyrektor i Wychowawczyń udała się, dzieciaczki wierszyka wyuczyły się perfekcyjnie (oj  mamusie się postarały i pognębiły swoje pociechy :) )
Panie ze wzruszenia się popłakały, co nie którym rodzicom też poleciała łezka. Pamiątki bardzo się podobały.







"Święta Trójca" z nauczycielkami : )

To był wspaniały dzień a okres przedszkolny mojej córci spokojnie mogę powiedzieć w jej imieniu za cudowny. Oby czas szkoły był również cudowny tego jej życzę z całego serca.


2 komentarze:

  1. no to widzę, że wszystko z wielką pompą- będzie co wspominać!

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)