Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

wtorek, 29 października 2013

Bransoletki w paseczki szydełkowo -koralikowe

Witam Was serdecznie,
Ostatnio uwijam się jak mróweczka i spełniam życzenia na zamawiane bransoletki : )   już mnie nadgarstki bolą ale jak przyjemnie gdy słyszę że się podobają i mogę działać dalej : ) Dzisiaj pokażę Wam bransoletki w paseczki.

bransoletka szydełkowo koralikowa biało czarna w paski
1. biało czarna

bransoletka szydełkowo koralikowa
2. niebieskie paseczki

bransoletka szydełkowo koralikowa w paski niebiesko żółte
3. niebiesko żółta

Pa Pa! biorę się za następną i  nie będą to paseczki, chyba, że nastąpi zmiana wizji  : )
Pozdrawiam

1 komentarz:

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)