Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

niedziela, 16 lutego 2014

Bransoletka flat spiral

Witam Was serdecznie,
Tym razem powiew świeżości w mojej twórczości. Zajęłam się tkaniem igłą ściegiem łańcuszkowym (spiralnym). I tak wyczarowałam bransoletkę.  Ścieg łańcuszkowy był mi znany już dawno ale nie bardzo chciało mi się tak nawlekać koralik po koraliku, musiałam do tego dojrzeć : ))
Bransoletkę zrobiłam z  piasku pustyni i koralików toho w kolorze topazu.

flat spiral

a tak wygląda w słońcu


Życzę miłego wieczoru i pozdrawiam Wszystkich zaglądających : )

6 komentarzy:

  1. bardzo elegancko się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, bardzo ładnie dobrane kolory:) Podziwiam za cierpliwość;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a z tą cierpliwością to u mnie różnie ; )

      Usuń
  3. Śliczna bransoletka :) Bardzo ciekawie wygląda ten ścieg! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)