Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

piątek, 28 czerwca 2013

Sukieneczka na zakończenie roku


Miałam Wam pokazać strój jaki uszyłam i zapomniałam. O taką sukieneczkę uszyłam a do niej bluzeczka, która jednocześnie jest halką a do leginsów będzie tuniką :)))

Dzisiaj dzień był udany, zakończenie roku piękne i wzruszające ale o tym napiszę w następnym poście. Po dzisiejszych wrażeniach aż rozbolała mnie głowa. 


Pozdrawiam Wszystkich odwiedzających mojego bloga

4 komentarze:

  1. Sylwia jak zobaczyłam na blogerze zdjęcie,to leciałam biegiem,żeby lepiej zobaczyć to cudo;)Na prawdę superowa sukienusia,śliczna po prostu:)
    Tak patrzę na minę córuni,to chyba nie bardzo chciała się żegnać z przedszkolem:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda nie chciała, trochę się popłakała jak przytulała się na koniec do swoich Pań, ale w lipcu jeszcze będzie chodzić na dyżur letni tylko, że już inne panie, a ich pani Krysia będzie miała maluszki pod opieką.

      Usuń
  2. śliczna sukieneczka i piękną masz córeczkę

    OdpowiedzUsuń
  3. sukieneczka prześliczna, mam nadzieję że i ja kiedyś będę umiała tak ślicznie szyć :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)