Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

wtorek, 25 czerwca 2013

Wyróżnienie od Kejtozaurus



Witam Was ciepluteńko, i tak szybciuteńko bo strasznie jestem zajęta a zwlekać już nie będę. Dostałam wyróżnienie od blogowej koleżanki Kejtozaurus - rękodzieło dekoracje zabawki z filcu i bawełny Bardzo fajne ma pomysły, zajrzyjcie koniecznie.  Nie odpowiem na pytania ani nie wyróżnię żadnego bloga, ponieważ u  Kejtozaurus nie widzę jej posta :( a wcześniej nie skopiowałam pytań od niej.
Jak tylko coś się zmieni to dam znać.

A już niedługo pochwalę się jakie z mężem przygotowaliśmy prezenty dla nauczycielek na koniec roku ;) i oczywiście kreacją na zakończenie zerówki dla Wiki - już uszyta :)
Pozdrawiam Pa

1 komentarz:

  1. gratuluje wyróznienia i ciekawa jestem prezenciku pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)