Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

wtorek, 19 lutego 2013

Bluzka w stylu Carmen


Na wiosnę już prawie jestem ubrana  ; ) wcześniej spódnica, a teraz zwiewna bluzeczka z reglanowym rękawem w stylu Carmen. Bardzo fajny i szybki do uszycia krój bluzki. Oczywiście korzystałam z burdy. W oryginale w talii miało być wiązanie ale zrobiłam na szeroką gumkę, jak dla mnie byłoby za dużo troczków. Mnie nikt nie chciał zrobić zdjęcia : ( ale za to komuś przypadła do gustu moja bluzka i jest zdjęcie na ludziu takim małym. Modelka nawet makijaż sobie zrobiła (żebyście zobaczyły jaką  minę miałam  jak zobaczyłam, w jakim stanie są moje cienie do powiek- nie ma co totalna mieszanka, teraz to kolor khaki czy coś podobnego).

3 komentarze:

  1. Mam taką bluzkę, ale niestety kupioną w sklepie. Jeszcze nie umiem takiej uszyć:(. Twoja wygląda świetnie! Będę zazdraszczać :P.

    OdpowiedzUsuń
  2. mała strojnisia super pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. haha modelka urocza;)Co tam cienie,jak rośnie Ci prawdziwa dama;)Bluzka bardzo fajna i w kolorze,który lubię;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)