Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

Google+ Followers

czwartek, 18 lipca 2013

Kwieciste spodnie

Witam Was serdecznie,
Dziś pokażę Wam jakie spodnie sobie uszyłam jakiś czas temu, ale nie miał kto zrobić zdjęcia, aż nadarzyła się okazja i Wiki bawiła się w plenerowego fotografa. Modelka ze mnie kiepska :)





I trochę zdjęć z występów przedszkolaków w strojach "Pajacyki". 

Z występów międzyprzedszkolnych


Z występów na specjalne zaproszenie z okazji święta RYBAKA
przyszła tylko garstka dzieciaczków

Pozdrawiam serdecznie, lecę do kuchni robić sok z czarnej porzeczki :) Pa! Pa!


10 komentarzy:

  1. Piękny blog i śliczne zdjęcia, będę wpadać tutaj częściej.

    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/ zrewanżujesz się, będzie mi miło :c

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie świetne pajacyki stroje nieziemskie ... i te twoje spodnie cudne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to co mam na scianie to jest ksiązka z której wydzierałam akżda kartke poszło na ściane ok 600 stron tapete taką widziałam gdzies ale to nie to samo
      pozdrawiam ciepluteńko

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Oj tak, sprawdziły się w największy upał : )

      Usuń
  4. pajacyki wyglądały bosko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie świetne na letnie upały jak znalazł pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)