Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

niedziela, 30 grudnia 2012

Makaronowa twórczość mojej szwagierki Teresy

Witam Was serdecznie po świątecznym urlopie. Czas minął mi bardzo szybko i przyjemnie, aż chętnie zostałoby się jeszcze troszkę : ). Chciałam Wam pokazać co mnie urzekło w tegoroczne Święta. Zobaczyłam cudeńka zrobione z makaronu. Teresa ( siostra mojego męża) bardzo uzdolniona kobieta po 5... - ce (mam nadzieje, że mi wybaczy) robi zakupy w pobliskim sklepie oczywiście w koszyku nie brakuje makaronu,  nie po to żeby zastosować makaron do zupy czy sałatki lub innych potraw, tylko patrzy na niego twórczo, co to by z niego stworzyć.  Tak powstały w tym roku świąteczne ozdoby. Najwspanialszym makaronowym dziełem jest szopka jak również inne ozdoby świąteczne. Sami zobaczcie : )
szopka Bożonarodzeniowa
Szopka z makaronu



Dzwonią dzwonki na choince...
dzwonek na choinkę

dzwonek na choinkę
Jedzie saniami św. Mikołaj ze swoim reniferem
sanie Św. Mikołaja

Pada śnieg
śnieżynka


i coś na stół

świecznik
pierścień na serwetkę

I co o tym sądzicie ? : )



2 komentarze:

  1. Ma talent :) ja też robiłam w tym roku ozdoby z makaronu http://mala-rzecz-a-cieszy.blogspot.com/2012/12/mikoajowy-post-gwiazdki-i-anioki-z.html

    OdpowiedzUsuń
  2. no przekaż słowa uznania:) piękne rzeczy tworzy:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)