Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

niedziela, 22 grudnia 2013

Choinka ze wstążki z Mikołajem koralikowym - życzę Wesołych Świąt!

choinka ze wstążki z Mikołajem z koralików


Jeszcze przed przygotowaniami do świąt wykonałam  choineczkę ze wstążek i wyplotłam Mikołaja z koralików, a dzisiaj na szybkiego dorobiłam koralikowe prezenciki.

Moi drodzy,

Niech te święta tak wspaniałe,
będą całe jakby z bajek.
Niechaj gwiazda z nieba leci,
niech Mikołaj tuli dzieci.
Biały puch niech z nieba spada,
niechaj piesek w nocy gada. 
Boga wielka moc na Was spłynie w świętą noc
Niech choinka pachnie pięknie, no i radość będzie wszędzie.

Wesołych Świąt!!!

6 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt!
    Choinka pierwsza klasa a mikołaj koralikowy - mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rodzinnych, ciepłych Świąt Bożego Narodzenia!
    Choineczka cuuudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świątecznych spotkan, miłości i radości - wesołych Świąt życzy Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Sylwia ja Tobie również życzę wesołych świąt i oby spełniły się Twoje marzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ach cudo ... wszytkiego co najlepsze nawet po swietach pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo serdecznie dziękuję Wam za życzenia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)