Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

Google+ Followers

czwartek, 24 stycznia 2013

Strój karnawałowy "Kasztelanka"


Strój karnawałowy Kasztelanka
Kasztelanka
Witam Was,
Dzisiaj Wiktoria miała zabawę choinkową. Była przebrana za Kasztelankę. Pomysł narodził się już w sierpniu gdy byłyśmy w Uniejowie na turnieju rycerskim. Sukienki wcześniej nie chciało mi się szyć tak z lenistwa, a może okazałoby się, że Wiki ma pomysł na inne przebranie?! i sukienka leżałaby w szafie.
Sukienka dla Kasztelanki skończona już jakiś czas temu a dokładnie w niedzielę : ), szyłam ją przez weekend. We wtorek zrobiłam małe poprawki, okazało się, że zrobiłam za długie rękawki. Modelka nie chciała przymierzać :(  Musiałam się sprężać bo na wczoraj  musiała być gotowa.  Doszyłam sakiewkę, którą Wiki ma przywiązaną w pasie na sznurku i zrobiłam taką szybciutką bransoletkę. Sukienusia uszyta jest z elastycznego welurku. Nie szyło mi się najlepiej, ponieważ materiał się zwijał na końcach i ciężko było mi dopasowywać części wykroju, żeby stykały się na liniach, a fastrygować nie lubię więc się męczyłam. Dopiero później dostałam olśnienia, że można na prasować  paski z flizeliny :)

Sukienkę szyłam na podstawie wykroju z Burdy nr 2/2012



Och! gdzieś ty mój Rycerzu 
: )
pozdrawiam Was cieplutko.

2 komentarze:

  1. Piękna modelka w ślicznym stroju.

    OdpowiedzUsuń
  2. strój cudo widac że małą zachwycona pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)