Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

niedziela, 16 października 2016

Myszka na szydełku zabawka dla kota

amigurumi

No tak wcześniej zapowiadałam lalkę ale jakoś lalki nie mogę skończyć. Jest myszka.
To miała być mała myszka, zabawka dla kota a wyszedł szczur 14 cm bez ogona ;) Wzór własny, włóczka akrylowa.
Myślę, że kot zaakceptował myszkę :)

upolowana :)

Jest moja :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)