Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

sobota, 19 stycznia 2013

Bransoletka szydełkowo koralikowa w serduszka

bransoletka szydełkowo-koralikowa


Walentynki już niedługo, więc czas na serduszkowe szaleństwa. Ja zaczęłam od bransoletki w serduszka o cukierkowym kolorze. Bransoletka jest cieniutka. Ta bransoletka będzie prezentem dla mojej Wiwi. Mama zrobiła a tata nawlekał koraliki :)  Wiem pomyślicie, że matka zwariowała żeby dziecku robić bransoletkę, no cóż może i oszalałam :). Do zerówki nie będzie nosić, aż na tyle jej nie pozwalam oj nie.
A teraz idę kawkę wypić i biorę się za szycie stroju na karnawałową zabawę. Mam nadzieję, że weekend mi starczy na uszycie. W tygodniu po pracy to już nie mam siły.

Pozdrawiam Was i dziękuję, że tu zaglądacie.


2 komentarze:

  1. Mała dama,też musi mieć biżuterię;)A jeśli jest taka ładna i zrobiona przez mamę to super;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mała dama już dostała bransoletkę mimo, że do walentynek jeszcze trochę czasu zostało.Bardzo się ucieszyła i już poprosiła mnie o całą różową :) och ten róż... wszędzie różowo :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)