Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

poniedziałek, 20 maja 2013

Kwiatowe kolczyki

Witam, witam po bardzo długiej nieobecności. Przez ten czas nic nie robiłam, mam na myśli tworzenie. Dałam sobie "urlop" od kompa, tworzenia ale zajmowałam się działeczką ogrodową mojej mamy. Co weekend jeździliśmy na działkę do mamy. Trochę posiałam kwiatów, warzyw i teraz czekam czy coś mi urośnie : ) A działkę mama ma od niedawna więc pracy trochę było. I tak patrząc na kwitnące jabłonie zapragnęłam mieć kolczyki coś na podobieństwo kwitnących gałązek drzew owocowych.
Powstało coś takiego : ) Do jabłoni to im daleko więc może nazwijmy je "Kwiatowe kolczyki" ; )


A teraz biorę się za oglądanie Waszych dzieł, a zaległości mam, że ho! ho!
Pozdrawiam Was serdecznie :)

7 komentarzy:

  1. Świetnie połączyłaś szydełkowe kwiatki z koralikowymi listeczkami;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosenne, rzeczywiście ciekawe połączenie surowców .

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowe, super! Fajne do letniej sukienki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne, takie wiosenne! musiały być bardzo procochłonne ;)
    Zapraszam na mojego rozkręcającego się dopiero bloga : http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Ola ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. ładniutko te kolczyki wyszły ładniutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy pomysł :)

    http://bizuteriajagodowej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne:) Wzór i kolorki wiosenno-letnie, do letnich kreacji w sam raz. Podobny wzór i kolory mam na moim nowym serwisie kawowym:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)