Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

sobota, 1 marca 2014

czapka na wiosnę

czapka szydełkowa wiosna
czapka szydełkowa

Witam Was moi kochani,
Nareszcie udało mi się skończyć czapkę dla Wiktorii. To jest moja pierwsza czapka szydełkowa. Wiki bardzo zadowolona mimo, że wyszła za duża : ) Początek robiłam według schematu od czubka głowy ale wychodziła wielgachna. Później zaczęłam  tak na oko zmniejszać a im bliżej końca to już moja wena twórcza i dlatego bardziej przypomina beret : )
Pozdrawiam ciepluteńko. Pa!


2 komentarze:

  1. Sylwia aż trudno uwierzyć,że to Twoje pierwsze szydełkowe dzieło;))Ja pewnie ucząc się szydełkowania nie wzięłabym się za czapkę;)
    Tobie wyszła świetnie ,a najważniejsze,że sama korygowałaś sobie schemat,to świadczy o Twoich zdolnościach;)
    Czapka urocza;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ilonko. Długo przymierzałam się do zrobienia czapki, jednak nie jest to takie trudne jak myślałam : ) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)