Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

poniedziałek, 7 stycznia 2019

Szyte zabawki, lalka i żyrafa

Witajcie,
Dziś przedstawiam Wam małą lalę o imieniu Luna i żyrafkę Kasię. Zabawki narodziły się aby wspomóc WOŚP w MDK w moim mieście. :)


lalka
lala cała ze szmatek. Luna wzrost 21cm

żyrafa
Żyrafa Kasia, wzrost 40cm

1 komentarz:

  1. As reported by Stanford Medical, It is indeed the SINGLE reason women in this country live 10 years more and weigh 19 kilos lighter than us.

    (And realistically, it has totally NOTHING to do with genetics or some secret diet and absolutely EVERYTHING to about "how" they eat.)

    P.S, I said "HOW", and not "WHAT"...

    Click on this link to find out if this short questionnaire can help you discover your true weight loss potential

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)