Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

wtorek, 18 lipca 2017

Zielono mi : )

Witajcie wszyscy obserwujący i odwiedzający mojego bloga. :)
O rany jak mnie tu dawno nie było!  kolczyki wykonane są koralikami toho w kolorach wiosennej zieleni z pomarańczowym akcentem.Coś mi ścieg murek wyszedł krzywo więc idą do poprawki .... o jak ja tego nie lubię! :( chyba jakiś czas poleżą w szufladzie zanim je poprawię. Tak patrzę na zdjęcie i sobie myślę... może jakiś pikotek albo frendzelki bo coś mi brakuje ... sama nie wiem?
.
.
.
Pozdrawiam serdecznie :)



beading kolczyki

4 komentarze:

  1. fajnie ze jesteś;)
    a kolczyki wyszły bardzo wiosenne i wesołe
    ja dodałabym do nich coś zwisającego, frędzelek, czy coś:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są, sama bym takie nosiła:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)