Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

piątek, 19 grudnia 2014

Jeszcze jedna bombka filcowa

Witam,
Po Waszych pochwałach bombka z bałwankiem, rozpierała mnie energia i zrobiłam jeszcze jedną bombeczkę. Tym razem z motywem dzwoneczków. Ma jeszcze małe niedociągnięcia ale cóż..... :)


Pozdrawiam Was erdecznie

6 komentarzy:

  1. rewelacyjna bombeczka!!!
    mnie się bardzo podoba i nie widzę żadnych niedociągnięć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, może faktycznie czepiam się sama siebie :)

      Usuń
  2. Ja też nie widzę i bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobieto nie czepiaj się, jest znakomita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok. nie będę się już czepiać :)
      Dzięki za miłe komentarze.

      Usuń
  4. Piękna bombka! :)
    Radosnych, rodzinnych Świąt! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)