Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

niedziela, 9 grudnia 2012

Bransoletka, kolczyki i zawieszka z koralem

Tydzień miałam pracowity szczególnie wieczory jeśli chodzi o robienie biżuterii ale nie narzekam tylko bardzo się cieszę, że moje prace się podobają.  Na życzenie  Ewy zrobiłam  bransoletkę, kolczyki i zawieszkę z koralem. Bransoletka wykonałam  na wzór tej z malachitem klik . Jeszcze kilka zamówionych projektów do skończenia dla koleżanek i biorę się za pieczenie pierniczków, dziecko już naciska. Tylko czy dotrwają do świąt?...w to akurat wątpię. Zostaną pochłonięte przez dużego i małego łakomczucha w ciągu 2 dni no może zajmie im to 3 dni : )

koral
kolczyki i zawieszka z koralem

bransoletka z koralem
bransoletka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)