Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

środa, 3 kwietnia 2013

Zawieszka "wisienki"



Dzisiaj u mnie w mieście zaświeciło słoneczko i tak wiosennie się zrobiło, może już w końcu zacznie się ta wiosna?. Przed świętami zrobiłam zawieszkę "wisienki". Zmniejszałam bransoletkę koleżance i został jeden koral i rurka. Nie miałam pomysłu co zrobić, oddać części luzem ?...hm nie wypada... więc dorzuciłam jeszcze jeden koral i rurkę i tak powstały wisienki. Będzie miała jeszcze jedną zawieszkę :))))))))))))) 

6 komentarzy:

  1. wisienki cudne ... słoneczka zazdroszcze ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. pięęęęęęęęęęęęęęęęęknie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przywołują to upragnione słońce, bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze- po prostu boskie, ten kolor świetne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro koleżanka je zobaczy, czy jej się spodobają to się okaże :))) Dam Wam znać

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)