Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

wtorek, 5 marca 2013

Szyję stroje na występy : ) dla zerówki

Witam,
Dawno nic nie pokazałam, nic nie napisałam, Was nie odwiedziłam :(, a to za sprawą braku czasu na blogowanie. Po pracy spędzam czas przy maszynie a raczej maszynach do szycia i próbuję sprostać wyzwaniu. Otóż jak w tytule szyję stroje na występy dla grupy Wiktorii (zerówka). Do wyzwania zgłosiła się jeszcze jedna mama, więc jakoś nam to pójdzie. Pracę podzieliłyśmy prawie równo : ) a to ze względu na nieparzystą liczbę dzieci.
Dzieci będą przebrane za pajacyki. Dziewczynki w kolorowe spódniczki (tu się pochwalę mojego projektu;) ) do tego kołnierzyk i kolorowe pompony. Dzisiaj mogę Wam pokazać tylko jedną spódniczkę i kołnierzyk. Drugą przekazałam drugiej mamie na wzór i zapomniałam zrobić zdjęcia, była żółta z falbanką amarantową i niebieską. Każda dziewczynka wystąpi w innym zestawieniu kolorystycznym. A chłopcy w spodniach "pumpach" i muszki, też będą kolorowi. A do koszulek będą mieli kolorowe pompony. A to wszystko uszyte z satyny. Będzie kolorowo oj będzie (ale taki jest cel ) W planie jeszcze są kolorowe peruki. Postaram się pokazać etapami stroje, które uszyję. Spodni jeszcze nie skończyłam, tylko są pozszywane więc nie ma co pokazywać.
spódniczka
do spódniczki kołnierzyk


a dla chłopców muszki, na razie tylko cztery 


Pozdrawiam Was ciepluteńko : )

4 komentarze:

  1. super strój sie zapowiada ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. No super! Ale będzie kolorowo na tym występie:). Powrzucaj potem zdjęcia całej grupy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! jeszcze jedna zakręcona z szyciem strojów. Ja babcia! ale pamietam szycie na występy mojej córki. Podołączaj zdjęcia strojów na aktorach.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie kolorowe!!! Prawdziwa "Zerówkowa Wiosna":)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)