Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

sobota, 4 sierpnia 2012

Naszyjnik - agat, karneol, perły


Naszyjnik z agatem, karneolem i perełkami
 Dziś stworzyłam oto ten naszyjnik w kolorach ciepłego brązu. Wykonałam go z agatu, karneolu i rozświetliłam perełkami. Króciutko opiszę właściwości karneolu i perły ponieważ jeszcze ich nie opisywałam w zakładce "Moc Kamieni".
Karneol- jest odmianą chalcedonu. Noszony przy sobie rozwesela umysł, przepędza lęki, dodaje odwagi, chroni od uroków i broni organizm przed wszelką trucizną. Wykorzystywany przy leczeniu cukrzycy. Perły ze względu na swoje organiczne pochodzenie równoważą rytm naszego życia i gospodarkę hormonalną z cyklami Księżyca. Perły polecane są dla kobiet, których miesięczne cykle są nieregularne, a dolegliwości kobiece utrudniają normalne funkcjonowanie. Poleca się je kobietom, które mają trudności z zajściem w ciążę, a także kobietom w ciąży lub w okresie przekwitania. Pomagają, mówiąc w przenośni, „odrodzić się na nowo”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)