Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Wspomnienia z urlopu :)



Witam,
Urlop minął, pozostały już tylko wspomnienia. Pokażę Wam trochę zdjęć z urlopowych wojaży. Pogoda dopisała , było cudownie ale się skończyło i czas rzucić się w wir pracy.
Byliśmy na wsi u rodzinki

zabawa w fryzjera
do roboty zagonili

Och jakie cudowne widły !
Pojechaliśmy do mojej babci do Radomska, upał Nas trochę wymęczył, ale daliśmy radę

Zahaczyliśmy o miasto Łódź, zatrzymaliśmy się przy fontannie na Placu Dąbrowskiego

Wybraliśmy się do Uniejowa na turniej rycerski.


Wiki tłucze ziarno pszenicy i mak na smakołyk średniowieczny 
Było pyszne
Pokazy sokolników
I tak sobie przelatywały między Paniami

 W Uniejowie spotkałam Panią, która prowadzi bloga Manulina miała tam swoje stoisko z zabawkami i innymi cudeńkami. Wiki wybrała piękne serduszko pachnące lawendą

I udało się w tym roku pojechać do Lichenia dzięki mojej szwagierce [tej od makaronu :) ]
wspaniałe widoki, szczególnie z wieży widokowej. A jak fajnie wieżdża się windą 2,5m na sekundę, aż uszy mi się zatkały : )
Bazylika robi wrażenie


Mniam, mniam : ) nareszcie się najem


Wzór przy alejce wykonany z białych kamyków

Te wszystkie wzorki wykonane są z kwiatów i zielonych krzewów

No i urlop dobiegł końca a tu moi kochani pamiątka z wakacji mojej Wiki ma na imię Piksel

Pozdrawiam Was serdecznie, Pa!

2 komentarze:

  1. Witam ponownie:) Cieszę się, że serce się spodobało. Też byłam na urlopie i tak dobrze się bawiłam, że nadwyrężyłam ścięgno achillesa;D Niczego absolutnie nie żałuję. Może coś z moich dawnych pomysłów przydałoby się Tobie, mój stary blog www.scraplandiakaroliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci za stronkę, piękne rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)