Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

czwartek, 31 października 2013

Duchy Egiptu ; )


Mój obraz został przystrojony w kolorowe halloweenowe strachule. Wiki już wcześniej przygotowała duszki a dzisiaj obraz zamienił się w "Duchy Egiptu" 
Pojawiły się duchy zakochanych, sfinks ze straszną miną, próbuje odstraszyć parę duszków, a  z za piramidy wyłania się "dyniowy księżyc, który  przygląda się i cichutko uśmiecha się nic nie mówiąc o wyłaniającym się z butelki białym ale jakże strasznym duchu.



Sfinks z groźną miną

A tu zakochana para duszków


I trochę straszny księżyc "dyniowy"  wykonany z papierowego talerzyka


Jak widzicie u mnie halloween kolorowo i wesoło
Życzę miłego wieczoru

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)