Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

środa, 5 października 2016

Kolczyki i bransoletki

Witam, 
Chwila przerwy od szydełkowania zabawek. Tylko na chwileczkę zamieniłam szydełko na igłę i zrobiłam kolczyki tartaletki.
 Po zrobieniu kolczyków chwyciłam za szydełko i powstały bransoletki szydełkowo koralikowe. Zostały wykonane na licytacje dla chłopczyka o pięknym imieniu Tomek, który dzielnie walczy z siatkówczakiem.
Oczywiście w nawlekaniu koralików na bransoletki niezastąpiony jest mój mąż :) 

Moje kolczyki :)
kolczyki wykonane z tutka miracolopiccolo.blogspot.com

żółto zielona z fioletowym akcętem
i
biało srebrna albo srebrno biała :)



Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru! :)

A teraz biorę się za kończenie szydełkowej lalki ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)