Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

środa, 2 stycznia 2013

Sznur turecki z turkusami i coś na szyję

Witam Was kochane blogowiczki w Nowym Roku, dziękuję Wam za życzenia.
Jak już pisałam wcześniej pokochałam sznury tureckie. Noc sylwestrową spędziłam w domku z moją drugą połową , zupełnie nie podobną do mnie nic a nic : ) ale za to kochaną oraz z nasza córcią. Piliśmy Pikolo, tańczyliśmy, jedliśmy i tak do północy, no najmłodszy uczestnik odleciał  już o godz.22.  Na tę noc zrobiłam bransoletkę sznur turecki z turkusami w połączeniu z dużym turkusem, trochę ciężko się robiło ze względu na wielkość turkusików a do kompletu skromny wisiorek. Przedstawiam Wam poniżej zdjęcie mojej bransoletki i wisiorka : )

sznur turecki z turkusem

Wisiorek z turkusem


4 komentarze:

  1. Twoje Sylwestra zaowocowały przepięknym kompletem, moje w łóżku z grypą i gdzie tu sprawiedliwość? Piękny, piękny moje kolory pozdrawiam ciepło Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwia ja nie widzę Twoich postów;(Komplecik jest śliczny.Uwielbiam turkusy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze jedno.Upewnij się,czy tylko ja ich nie widzę.

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)