Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

sobota, 10 listopada 2012

Etui na aparat fotograficzny

etui na aparat cyfrowy
Dawno nie pojawiałam się na blogu a to za sprawką braku czasu, coś te moje zegarki za szybko chodzą. Tydzień zleciał bardzo szybko. Czy coś stworzyłam? ależ oczywiście, że tak. Pomimo zmęczenia po pracy i odgruzowaniu domu,  wieczorem gdy dziecko już poszło spać szyłam etui na  aparat fotograficzny na zamówienie dla koleżanki, która kupiła etui na telefon.  I wyszło coś takiego jak na zdjęciu :) (ciekawe czy się spodoba koleżance)   Etui szyłam z filcu na maszynie do szycia, a reszta to ręczna robota. Dla wygody użytkownika wszyłam zamek błyskawiczny.  Obiektyw filcowo -  koralikowy jest wypukły (tak na 6mm) tylko tego nie widać na zdjęciu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)