Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

Google+ Followers

wtorek, 25 września 2012

Ozdobiona kurtka dla córeczki

Nadeszły chłody więc trzeba było wyciągnąć cieplejszą kurtkę. Jak się okazało moje dziecko szybko rośnie i wszystkie jej ulubione kurteczki są za małe. Została tylko ta, która jej się nie podoba zwykła niebieska pikówka i wcale nie zamierzała jej nosić.  Wytężyłam swoje zmysły i wczoraj wieczorem wyczarowałam oto takie stokrotki na szydełku, które przyszyłam na kieszenie a gałązki i listki wyhaftowałam łańcuszkiem. Brzegi obszyłam ozdobną taśmą na maszynie. Dzisiaj rano pokazałam córci nową kurtkę i patrzyłam na jej minę.... uśmiech na zaspanej buzi był od ucha do ucha no i podskoki z radości przytulając kurtkę wszystko powiedziały :)



kurtka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)