Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

piątek, 28 września 2012

Kolczyki z sodalitem

 
sodalit
Kolczyki z sodalitem
 Kolczyki wykonane z elementów pozłacanych z kamykami sodalitu.
Sodalit jest rzadkim minerałem. Pojawia się tylko w niektórych rejonach naszego globu: w Rosji, na Grenlandii, w Brazylii -( kamienie z Brazyli mają barwę błękitu paryskiego), występuje również na Birmie, Boliwii, w Kanadzie i w Indiach. Jego nazwa pochodzi od połączenia dwóch słów - soda i skała, gdyż to ta skała składa się z sodu. Kolor sodalitu jest nierównomierny od niebieskiego po granatowy z białymi przerostami oraz elementami szarości i brazu w minimalnej ilości. Nazywany jest kamieniem twórców. Pozwala wydobyć z siebie mądrość i realizm. Jest kamieniem logicznego myślenia. Znerwicowanym daje spokój, zabłąkanym pomaga odnależć drogę i jasno spojrzeć na otaczający świat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)