Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

poniedziałek, 10 września 2012

Malachit, kolczyki i bransoletka



malachit
Bransoletka i kolczyki

 Malachity to dość popularny minerał na ziemi ale bardzo uroczy. Osobiście lubię malachity za ich piękny zielony kolor. Jeszcze nie pisałam o malachicie w  "Moc Kamieni" więc trochę opisu tutaj. Malachit w litoterapi popocny przy osłabieniu wzroku, przy alergiach, astmie, przy zatruciach pokarmowych. ułatwia walkę z kompleksami. I co najważniejsze dla kobiet, sprzyja miłości, płodności i szczęściu. Ponoć uśmierza bóle porodowe. Wpływa na pogodę ducha i optymizm. Nośmy więc malachity i uśmiechajmy się :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)