Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

czwartek, 29 listopada 2012

Bursztynowy nefryt, kolczyki ze srebra



Tak jakoś brakowało mi koloru w te mgliste dni, więc pojawiły się kolczyki ze srebra z bursztynowym nefrytem. Nefryt należy do minerałów skałotwórczych, jest bardzo twardy ponieważ składa się z włókien termolitowych, które do siebie ściśle przylegają. Jest uznawany za najtwardszy minerał występujący w  przyrodzie. Barwa może być różna w zależności ile występuje żelaza w składzie tego minerału. Najbardziej pożądany jest zielony nefryt z Chin (nie wszystko co chińskie jest be : ) ). Nefryt dawniej uważany był za amulet wzmacniający siły życiowe i chroniący przed chorobami, miał również chronić swego właściciela         " przed złym spojrzeniem". Szczególną cechą tego minerały jest brak możliwości sztucznego barwienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)