Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

środa, 14 listopada 2012

Kolczyki "kosmiczna kostka"

kolczyki "kosmiczna kostka"
1. Kolczyki posrebrzane długie

kolczyki "kosmiczna kostka" - srebro
2. Kolczyki srebrne 

kolczyki "kosmiczna kostka"
3. Kolczyki posrebrzane trochę krótsze od nr 1.
Oto kolczyki "kosmiczna kostka" dla trzech różnych kobiet (wszystkie koleżanki i nie mają nic przeciwko, że będą nosić podobne kolczyki - wszystko uzgodnione :) ).
Sama też bym takie chciała, chyba się przyłączę do grona kosmicznych kolczyków ; ) i polecimy Wszystkie w kosmos :)  ale jak to mówią "szewc chodzi bez butów" więc chyba zabraknie mi czasu na zrobienie dla siebie.

1 komentarz:

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)