Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

czwartek, 21 lutego 2013

"Kwiaciarka", lalka z pończoch z kwiatami na szydełku


Głosowanie zakończone więc można się ujawniać.
Moja praca brała udział w wyzwaniu "Przywołaj wiosnę" ale nie wzbudziła zainteresowania wśród głosujących blogowiczek.  Było naprawdę bardzo dużo ciekawych i ładnych prac. Samej ciężko mi było wybrać tę jedyną. Osobiście spodobała mi się praca nr 4, komplecik biżuterii, bransoletka i kolczyki w słonecznych kolorach. Bardzo ciekawe zestawienie kamienia z filcowymi kuleczkami przynajmniej tak na zdjęciu wygląda.
A teraz może krótko o mojej pracy. Jest to kwiaciarka - lalka szmacianka uszyta z pończoch. Szyta ręcznie, najtrudniejsze było ukształtowanie buzi nosa policzków i ust. Przyznam się, że po raz pierwszy robiłam taką lalkę. Kwiatuszki wykonałam na szydełku w rozmiarze xs : ) od 1 cm do 2,5 cm  i przyszyłam do gałązek, które są zrobione z drucików i owinięte kordonkiem. Ubranko uszyte na maszynie .
I ta cała moja kwiaciarka zdobi teraz kuchenny parapet :)
Pozdrawiam Wszystkich biorących udział w konkursie.

6 komentarzy:

  1. Co prawda innych prac nie widziałam, ale Twoja naprawdę bardzo ale to bardzo mi się podoba. Gdzie można zobaczyć inne prace z tego wyzwania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, Mam na imię Ania
    Śledziłam waszą zabawę "Wyzwanie" i bardzo spodobała mi się Twoja praca, ze względu na regulamin nie mogłam głosować. Och nie wiedziałam, że lalka jest z pończochy :) super, ja też chciałabym taką i kwiatuszki szczególnie maki ;). Pozwól, że zgłoszę się na maila z prośbą.
    Pozdrawiam AniaS

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna ta lalka pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. Lala jak malowana:) Ciesze sie, ze moj komplecik Ci sie spodobal:) Ale wsrod takiej konkurencji nie mial szans:D

    OdpowiedzUsuń
  5. takie kwiatuszki szydełkowe to mamuśka mi produkuje, ale laluni chyba takie ładnej nie potrafię!:( super wyszła

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)