Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

poniedziałek, 25 listopada 2013

Bransoletka w kratkę burberry


Witam , witam
Dzisiaj tak szybciutko pokażę Wam bransoletkę w krateczkę burberry na podstawie schematu weraph
Już dawno zamierzałam ją zrobić ale nawlekanie sekwencji mnie trochę zniechęcało. Ładnie uśmiechnęłam się do mojej drugiej połowy i koraliki zostały nawleczone w mig, a mnie zostało tylko szydełkowanie : )  Zrobiłam ją trochę w innej kolorystyce zamiast czarnych są brązowe, zamiast beżowych są jasnożółte. 


kratka burberry  szydełkowo koralikowa

Życzę miłego wieczoru Pa!

2 komentarze:

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)