Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

wtorek, 19 listopada 2013

Szaraczki - kolczyki dla małej damy

Witam, 
 W końcu i moja córcia doczekała się kolczyków. Dłuuuuugo prosiła, a ja ciągle mówiłam jej zaraz, zaraz, zrobię tylko bransoletkę, zrobię tylko kolczyki... i już Ci robię. ( teraz wiem po kim to ma, o co bym prosiła to jest "zaraz" Ulubione słówko w Naszej rodzinie to "zaraz" ; ) mój mąż też nadużywa te słowo. Minęło kilka dni. W końcu zabrałam się do realizacji zamówienia  : ) 
Kolczyki zrobiłam z szarych koralików toho 15/0 czyli 1,5 mm na kuleczce wielkości 6 mm. Mój mąż śmiał się czy nie potrzebuję lupy : ) ale obyło się bez szkieł powiększających : ). Lupa to dobry pomysł na przyszłość : ). Jedynie co muszę zmienić w kolczykach to bigle na jakieś mniejsze. Mam nadzieję, że gdzieś można kupić dziecięce bigle.

kolczyki, peyot


Pozdrawiam Was serdecznie
: )

5 komentarzy:

  1. Słodkie kolczyki :) Córcia pewnie zadowolona?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno jest zadowolona, bo wyglądają one cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj:) Sylwuś piękne kolczyki, muszę i ja wziąć się za robotę, bo coś mam ostatnio zastój:)miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe komentarze, Wiki zadowolona z kolczyków a ja szczęśliwa i robię jej następne : ) Pozdrawiam Was serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)