Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

poniedziałek, 22 października 2012

W lustrzanym odbiciu

Kolczyki które zrobiłam dla mojej mamy ze szczególnym uwzględnieniem unakitu (walka z nowotworem), Kryształu górskiego i kamienia księżycowego, to ten mały kamyczek jako tafla lodu (ma działanie uspakające).  Kryształ górski budzi pozytywne uczucia, pomaga psychice "złapać wiatr w życiowe żagle" wspomaga leczenie guzów nowotworowych. Jest to kamień "neutralizator" powszechnie stosowany jako odpromiennik w pomieszczeniach gdyż zobojętnia szkodliwe promieniowanie. Należy pamiętać o częstym myciu kryształu w letniej wodzie (nigdy w zimnej ani gorącej) i wystawić w miejscu słonecznym do wyschnięcia i jak powiadają litoterapełci napełni się mocą :)
 Na pewno kolczyki nie zaszkodzą :) a wiara czyni cuda. Sam fakt posiadania nowych kolczyków podnosi na duchu.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)