Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

Google+ Followers

środa, 27 marca 2013

Baranek z papieru + jak zrobić takiego baranka

Święta tuż, tuż więc trzeba było wszystko rzucić w kąt i zacząć robić ozdoby świąteczne. Tak na szybkiego powstał baranek z papieru. Z brystolu wycięłam barana i obkleiłyśmy z Wiktorią zwiniętymi  paseczkami białego papieru. Wiwi zrobiła trawkę , kwiatki i ozdoba już jest. A tatuś wziął się za jajko :))) (to za barankiem)  Na tym nie poprzestaliśmy ale o tym w następnych postach.
baranek z papieru
Jak zrobić Baranka
1. Wrzucam tu mój rysunek. Rysunek jest zrobiony na kartce A4
szablon

2. Na brystolu narysować baranka lub wydrukować.
3. Wyciąć
4. W miejscu przerywanej linii zginamy.
5. Tniemy białą kartkę w cienkie paseczki (mamy pracujące w biurze mogą wykorzystać niszczarkę do dokumentów )
6. Gnieciemy paseczki i troszkę zwijamy jakbyśmy chcieli zrobić kulkę
7. Smarujemy naszego baranka klejem omijając uszy i pyszczek, można poprosić dziecko, męża, siostrę...pamiętajcie z obu stron
8. Przyklejamy pogniecione paseczki i lekko je przyciskamy
9. Malujemy oczka, ja nakleiłam gotowce, rysujemy nosek i uśmiech.
I to wszystko
Pozdrawiam


3 komentarze:

  1. Superaśny baranek,a całość słodka.Ważne,że cała rodzina zaangażowała się w jego wykonanie;)Fajnie

    OdpowiedzUsuń
  2. baranek ekstra- może zrobię z dziećmi w szkole za rok bo teraz to już falstarcik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super podoba mi się...Zapraszam też do mnie klubtilda.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)