Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

piątek, 8 marca 2013

Dziś kobiety święto mają




Dziś kobiety święto mają więc im Panowie życzenia składają. Ja facetem nie jestem ale i tak życzenia złożę, byśmy zawsze święto miały i kwiaty przyjmowały.
Z okazji naszego święta składam najlepsze życzenia, dużo słońca i uśmiechu. 

Pozdrawiam, miłego świętowania

2 komentarze:

  1. Życzę żebyśmy świętowały radośnie i spokojnie.
    Żeby dzisiaj było kolorowo
    i bezstresowo.Wszystkiego najlepszego w Dniu Kobiet:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam serdecznie na moje pierwsze Candy :)
    http://eduszka.blogspot.com/2013/03/moje-piersze-candy.html

    Pozdrawiam bardzo serdecznie
    Ewa

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)